Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Мої файли

Центри надання адміністративних послуг: створення та організація діяльності: Практичний посібник
[ Викачати з сервера (3.89 Mb) · Викачати видалено () ] 09-12-2012, 23:02:05
Вступ ...........................................................................................................10
Розділ 1. базові аспекти доктрини
Адміністративних послуг..............................................14
1.1. Термінологія...........................................................................14
1.2. ВИНИКНЕННЯ СУЧАСНОЇ ДОКТРИНИ
НАДАННЯ ПОСЛУГ ДЕРЖАВОЮ.............................................18
1.3. Принципи надання адміністративних послуг..........21
Розділ 2. Держав на Політика у сфері надання
адміністративних послуг..............................................23
2.1. Концепція розвитку системи надання
адміністративних послуг ................................................23
2.2. "Платні держав ні послуги”
та ініціативи УрядІВ 2009-2011 років.................................26
2.3. Тимчасовий порядок надання
адміністративних послуг.................................................36
2.4. ПРЕЗИДЕНТСЬКА Підтримка
"єдиних офісів” ....................................................................39
2.5. Адміністративні послуги
і "ЄДИНІ дозвільнІ ЦЕНТРИ”.................................................41
2.6. Законопроектні роботи з тематики
адміністративних послуг.................................................45
Розділ 3. Основні проблеми отримання
адміністративних послуг з точки
зору споживачів.................................................................51
Розділ 4. вимоги до Центру надання
адміністративних послуг (універсаму
послуг) та заходи щодо його створення.......57
4.1. Назва, Компетенція та структура
універсамів послуг.............................................................57
4.1.1. Назва................................................................................58
4.1.2. Номенклатура послуг, які можуть надаватися
в універсамі послуг / органи та підрозділи,
залучені до універсаму послуг...........................................59
4.1.3. Структура універсаму послуг
(рецепція/інформаційний стіл,
адміністратори/координатори, фахові підрозділи),
територіальні філії.............................................................65
4.1.4. Територіальна демонополізація
адміністративних послуг.....................................................73
4.2. Зовнішня сторона універсамів послуг.......................74
4.2.1. Місце розташування..........................................................74
4.2.2. Оптимальне приміщення для універсаму послуг.................76
4.2.3. Розрахунок кількості робочих місць / працівників .............80
4.2.4. Режим роботи універсаму послуг.......................................84
4.2.5. Інструменти впорядкування черги......................................86
4.2.6. Вимоги до зони очікування.................................................88
4.2.7. Доступ споживачів до формулярів.....................................90
4.2.8. Розширення способів звернення споживачів
за адміністративними послугами........................................92
4.2.9. Надання послуг господарського характеру
в приміщенні універсаму послуг.........................................94
4.2.10. Банківське (касове) обслуговування..................................96
4.3. Інформаційне забезпечення
універсаму послуг..............................................................97
4.3.1. Інформаційна картка адміністративної
послуги (інформація для споживача)..................................98
4.3.2. Інформаційні стенди........................................................102
4.3.3. Консультативна допомога
(в тому числі телефонна довідка).....................................104
4.3.4. Довідники, інформаційні листівки,
інформаційні термінали....................................................108
4.3.5. Веб-сторінка універсаму послуг
та інші електронні ресурси..............................................111
4.3.6. Доступ до інформації осіб
з обмеженими можливостями..........................................115
4.3.7. Співпраця зі ЗМІ ..............................................................119
4.4. Внутрішня сторона (організація діяльності)
універсаму послуг............................................................121
4.4.1. Спрощення процедури надання
адміністративних послуг...................................................121
4.4.2. Технологічні картки надання адміністративних
послуг ("паспорти послуг” для
використання працівниками)............................................124
4.4.3. Документообіг універсаму послуг.....................................129
4.4.4. Контроль завантаженості
працівників універсаму послуг.........................................131
4.4.5. О тримання погоджень та висновків..................................132
4.4.6. Контроль за дотриманням строків
проходження справи........................................................133
4.4.7. Програмне забезпечення
універсаму послуг............................................................135
4.4.8. Електронні бази даних в універсамі послуг.......................141
4.5. Кадрове забезпечення
універсаму послуг............................................................143
4.5.1. Склад персоналу універсаму послуг ...............................143
4.5.2. Вимоги щодо кваліфікації персоналу,
в тому числі «універсалізація»..........................................147
4.5.3. Психологічна підготовка персоналу ................................151
4.5.4. Робочий графік працівників.............................................152
4.5.5. Підвищення кваліфікації ..................................................156
4.5.6. Витрати на оплату праці .................................................159
4.6. ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК : Скарги, опитування.................161
4.6.1. Порядок розгляду скарг в універсамі послуг....................161
4.6.2. Механізм фіксації скарг споживачів
та реагування на них ............................................................. 163
4.6.3. Анкетування (опитування) споживачів
та працівників..................................................................165
4.6.4. "Внутрішній контроль” за роботою
універсаму послуг............................................................168
4.7. Порядок створення універсаму послуг....................169
4.7.1. Основні етапи створення універсаму послуг......................169
4.7.2. Послуги, з яких бажано розпочинати
роботу універсаму послуг................................................175
4.7.3. К лючові рішення (акти), необхідні
для створення універсаму послуг.....................................176
4.7.4. Підготовка працівників для універсаму послуг...................177
4.7.5. Основні матеріальні та фінансові витрати,
необхідні для створення універсаму послуг,
джерела їх покриття........................................................178
4.7.6. Впровадження інформаційно-комунікативних
технологій........................................................................179
4.7.7. Врахування пропозицій споживачів та вжиття
заходів для покращення функціонування
універсаму послуг після початку його роботи...................184
Розділ 5. Деякі КРАЩІ практики НАДАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
В містах України..................................................................186
5.1. Центр адміністративних послуг
"Прозорий офіс” міста Вінниця.....................................186
5.2. ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ
МІСТА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК....................................................208
5.3. СТАНОВЛЕННЯ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ
ПОСЛУГ МІСТА НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКИЙ .........................219
5.4. ДОС ВІД РОБОТИ ЄДИНОГО ДОЗ ВІЛЬНОГО
ЦЕНТРУ МІСТА КРИВИЙ РІГ ...................................................222
5.5. Центр соціальних послуг міста Луцьк......................227
Розділ 6. Зарубіжний досвід надання
адміністративних послуг............................................233
6.1. Загальна характеристика ОФІСІ В ДЛЯ
ГРОМАДЯН у ФРН (концепції, практика)..............................233
6.2. Універсам послуг Вестмінстера
(Лондон, Велика Британія).....................................................251
6.3. ВІДДІЛ ОБСЛУГОВУВАННЯ МЕШКАНЦІ В у Таргувеку
(Варшава, Польща).................................................................254
6.4. Універсам послуг у Вільнюсі
(Литва)......................................................................................260
6.5. Організація надання послуг
в муніципалітеті Гааги (Нідерланди)...............................262
ЗМІСТ
8
6.6. "KEPs - Центри послуг для громадян”
(Греція).....................................................................................265
6.7. ДАНСЬКІ ЦЕНТРИ ПОСЛУГ
ДЛЯ ГРОМАДЯН ......................................................................273
ДОДАТКОВІ МАТЕ РІАЛИ ...............................................................275
Додаток №1. Концепція розвитку системи
надання адміністративних послуг органами
виконавчої влади, затверджена Розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 15.02.2006 р. №90-р.....................276
Додаток №2. Тимчасовий порядок надання
адміністративних послуг, затверджений Постановою
Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 р.
№737 (зі змінами)............................................................................282
Додаток №3. Проект Закону України
"Про адміністративні послуги” (в редакції, внесеній
Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України
29.01.2010 р., реєстраційний №6020)...........................................286
Додаток №4. Програма оптимізації надання
адміністративних послуг (м. Івано-Франківськ)............................297
Додаток №5. Реєстр адміністративних послуг
(м. Івано-Франківськ)......................................................................322
Додаток №6. Орієнтовний перелік адміністративних
послуг для універсаму послуг міста – обласного
центру .............................................................................................330
ДОДАТОК №7. Модельне Положення
про Центр надання адміністративних послуг...............................338
ДОДАТОК №8. Модельний Регламент Центру
надання адміністративних послуг..................................................346
ДОДАТОК №9. Модельна форма інформаційної картки
адміністративної послуги ...............................................................357
ДОДАТОК №10. Приклад інформаційної картки
адміністративної послуги (м. Івано-Франківськ)...........................358
ДОДАТОК №11. Приклад інформаційної картки
адміністративної послуги (м. Львів)...............................................360
Додаток №12. Модельна форма технологічної картки
адміністративної послуги................................................................362
Додаток №13. Приклад технологічної картки
адміністративної послуги ...............................................................363
Додаток №14. Рішення Виконавчого комітету
Вінницької міської ради «Про затвердження алгоритму
процедури та її опису надання адміністративних послуг
відділом звернень апарату міської ради та її виконкому»
від 24.01.2008 р. №198 ..................................................................365
Додаток №15. Заключний звіт: «Структура системи
моніторингу «Ефективність і результативність
Берлінських універсамів послуг» (Німецький дослідний
інститут публічного управління).....................................................369
Додаток №16. Очікування щодо муніципальних
послуг з точки зору громадян: результати
муніципального дослідження ринку. Майбутні
перспективи служби для громадян. Час очікування
як відправний пункт (досвід ФРН).................................................388
Додаток №17. Найбільш розповсюджені
послуги громад ФРН.......................................................................406
Додаток №18. Компетенція універсамів послуг
м. Гейдельберг (ФРН).....................................................................409
Додаток №19. Створення привітної атмосфери під
час прийому громадян (порадник службовцям з правил
спілкування з відвідувачами)..........................................................411
Додаток №20. Комунікація за допомогою телефону
(порадник для працівника кол-центру)..........................................421
Додаток №21. Досвід Центру прийому телефонних
звернень (інформаційно-довідкової служби)
міст Кельн/Бонн/Леверкузен і району Райн-Ерфт.......................425
Додаток №22. Приклад анкети для оцінювання
якості адміністративних послуг......................................................427
ДОДАТОК №23. Довідкова інформація щодо
центрів надання адміністративних послуг та деяких
інших «єдиних офісів» в Україні.....................................................431
Категорія: Мої файли | Додав: rustvi
Переглядів: 1258 | Завантажень: 511 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: