Метою Конкурсу є відбір проектів та
програм розвитку місцевого самоврядування, які фінансуються за рахунок
коштів державного бюджету, а також інших джерел, не заборонених
законодавством, і спрямовані на розв’язання актуальних проблем розвитку
місцевого самоврядування, поширення позитивного досвіду, набутого у
процесі їх реалізації.
Проведення Конкурсу передбачено Указом
Президента України від 28 жовтня 2002 р. № 952/2002 "Про Всеукраїнський
конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування",
постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2003 р. № 64 "Про
затвердження Положення про Всеукраїнський конкурс проектів та програм
розвитку місцевого самоврядування". Підставою для оголошення конкурсного
відбору 2012 року є рішення засідання ради Конкурсу від 17 січня 2012
року.
Учасниками Конкурсу є органи місцевого самоврядування, які в
установленому порядку зареєстрували проект або програму розвитку
адміністративно-територіальної одиниці.
Органи місцевого
самоврядування – претенденти на участь у Конкурсі – подають на адресу
дирекції Конкурсу (Державний фонд сприяння місцевому самоврядуванню в
Україні,01133, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26, корпус "А",
кімн.709):
- заяву на участь у Конкурсі;
- оригінал проекту (програми), дві його копії та електронну версію проекту (програми);
- копію рішення відповідної ради щодо затвердження проекту (програми).
Реєстрація проектів та програм – з 1 лютого по 15 червня 2012 р., щоденно, крім суботи, неділі та святкових днів, з 09-00 до 18-00.
Контактні телефони дирекції Конкурсу: (044) 285-77-58.
Email: fond713@ukr.net
Детальна
інформація щодо проведення Конкурсу у 2012 році розміщена на веб-сайті
Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні www.municipal.gov.ua в розділі "Кращі практики", рубрика "Всеукраїнський конкурс проектів та програм розвитку місцевого самоврядування".
З сайту Державного фонду сприяння місцевому самоврядуванню в Україні